Доставка

Інтернет магазин balyuk.com.ua здійснює доставку, користуючись послугами транспортних компаній до всіх міст України, де працює пошта.
Для відправлення закордон – напишіть нам у viber +380633225245 і ми допоможемо Вам оформити замовлення для відправлення закордон

Нова пошта. Замовлення буде доставлено до пункту самовивезення протягом 3-10 робочих днів. «Нова пошта» проінформує SMS-повідомленням про те, що замовлення чекає у відділенні «Нова пошта». Зверніть увагу: замовлення, оформлені до 13:00, доставляються до відділення «Нова пошта» наступного робочого дня (у віддалені населені пункти на 3-5 день). Замовлення може безкоштовно зберігатись на складі «Нова пошта» 5 робочих днів. На 7 день замовлення автоматично відправляється назад Відправнику. Для отримання відправлення потрібен паспорт, посвідчення особи або додаток «Нова пошта».

Кур’єрська доставка “Нова пошта” (склад – двері) Доставка здійснюється по всій території України, навіть там, де немає філій «Нова пошта».

   УкрПошта. Замовлення буде доставлено до відділення “Укрпошта” протягом 3-10 днів. Для отримання відправлення потрібен паспорт або посвідчення особи.

Вартість доставки в інтернет-магазині не вказана і залежить від чинних тарифів організації, що доставляє.

 

Оплата

При оформленні замовлення Ви можете обрати найзручніший для Вас варіант оплати.

  • Оплата накладним переказом. Купівля оплачується готівкою перевізника при отриманні замовлення. Оплата здійснюється у національній валюті – гривня. Крім оплати за доставку замовлення на своє відділення та вартості замовлення, Вам необхідно буде сплатити на пошті послугу “накладного платежу”.
    Наложений платіж можливий лише при виборі доставки Новою поштою. Зверніть увагу, що при розрахунках на пошті з Вас візьмуть 20 грн. + 2% відсотка від суми, що пересилається (послуги Нової Пошти при грошовому переказі). Мінімальне замовлення для доставки післяплатою – 200 грн
  • Спосіб онлайн оплати WayForPay – виберіть при оформленні замовлення спосіб оплати: Оплата онлайн. Після підтвердження замовлення Ви потрапите на сайт платіжної системи, де необхідно буде ввести реквізити Вашої платіжної картки та пройти верифікацію за допомогою смс-повідомлення. Якщо з яких-небудь причин платіжна система не приймає оплати Вашою карткою, Ви автоматично повернетесь на сайт balyuk.com.ua, де зможете вибрати інший спосіб оплати. Спосіб онлайн оплати WayForPay

Оплата надається без комісії. Платежі здійснюються перерахуванням коштів з банківських карток VISA та MASTER CARD за наявності можливості здійснення інтернет-платежів, наданих Вашим банком, який випустив банківську картку.
Про можливість здійснення інтернет-платежів з використанням банківської картки, Ви можете дізнатися, звернувшись до банку.

Конфіденційність

Послуга оплати через Інтернет здійснюється відповідно до Правил міжнародних платіжних систем на принципах дотримання конфіденційності та безпеки здійснення платежу, для чого використовуються найсучасніші методи перевірки, шифрування та передачі даних по закритих каналах зв’язку.

Введення даних банківської картки здійснюється на захищеній платіжній сторінці – партнера, який надає Послугу.

Випадки відмови у здійсненні платежу:

  • банківська картка не призначена для здійснення платежів через інтернет, про що можна дізнатися, дізнавшись у Вашому Банку;
  • дані банківської картки введені неправильно.

Для коректного введення необхідно уважно і точно, дотримуючись послідовності цифр і букв, ввести дані так, як вони вказані на Вашій карті:

  1. власник картки (як правило, вказаний на лицьовій стороні банківської картки англійською мовою великими літерами. Наприклад, IVANOV IVAN);
  2. номер картки (як правило, вказаний на лицьовій стороні банківської картки та складається з 16 цифр. Наприклад: 0123 4567 8901 2345);
  3. термін дії картки (як правило, зазначений на лицьовій стороні банківської картки – місяць і рік, до якого дійсна картка. Термін дії картки вводиться цифрами. Наприклад, 12 (вводиться в полі місяця) та 13 (вводиться в поле року), що означає, що картка дійсна до грудня 2013 року); г) CVV2 або CVC2 код картки (як правило, вказаний на звороті банківської картки і складається з 3-х цифр. Наприклад, 123).
  4. минув термін дії банківської картки. Термін дії картки, як правило, зазначений на лицьовій стороні картки (це місяць і рік, до якого дійсна карта). Докладніше про термін дії картки Ви можете дізнатися, звернувшись до банку, який випустив банківську картку;
  5. недостатньо коштів на оплату на банківській карті. Докладніше про наявність коштів на банківській картці Ви можете дізнатися, звернувшись до банку, який випустив банківську картку;
  6. перевищено встановлений ліміт операцій протягом дня. Сума щоденного ліміту всім операцій визначається банком-партнером.

З питань оплати за допомогою банківської картки та інших питань, пов’язаних з роботою сайту, Ви можете звертатися за телефоном: +38063-322-52-45