Доставка

Замовлення ми надсилаємо Новою поштою та Укрпоштою.

Вартість доставки за тарифами Нової пошти та Укрпошти. За сумою замовлення від 1500 грн – доставка безкоштовна (за умови передоплати).

Нова пошта. Замовлення буде доставлено до пункту самовивезення протягом 2-7 робочих днів. «Нова пошта» проінформує SMS-повідомленням про те, що замовлення чекає у відділенні «Нова пошта».

Укрпошта. При доставці “Укрпоштою” ваше замовлення буде надіслано 3 днів після замовлення. Доставка “Укрпоштою” займає від 3 до 8 днів. Сплатити замовлення ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercrcard під час оформлення замовлення

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі протягом 5 робочих днів, після чого відправляється назад!

Після оформлення замовленнями ми пакуємо та надсилаємо замовлення на відділення пошти. Також, на Ваш e-mail прийде лист із бланком (накладний) замовлення

Оплата післяплатою здійснюється тільки, якщо Ви обрали доставку Новою поштою

Ми з Харкова. На жаль, зараз не можна забрати замовлення у нас у магазині. Працює лише склад. Всі замовлення відправимо тільки службами доставки – Нова пошта та Укрпошта

Оплата

Ви можете сплатити замовлення на сайті. Для оплати замовлень онлайн – оберіть при оформленні замовлення спосіб оплати: Оплата онлайн. Після підтвердження замовлення Ви потрапите на сайт платіжної системи, де необхідно буде ввести реквізити Вашої платіжної картки та пройти верифікацію за допомогою смс-повідомлення.

Ви можете сплатити замовлення при отриманні. Для оплати післяплатою Вам необхідно вибрати спосіб доставки Нова пошта та оплата при отриманні.

До списку бажань Ви можете додати товар, який Вас зацікавив, але Ви не готові поки що його купити. Надалі, в особистому кабінеті, Ви можете подивитися, що відкладали та замовити (якщо товар ще є у наявності)

З умовами обміну та повернення товару Ви можете ознайомитись на сторінці Обмін та повернення товару. Ми завжди йдемо на зустріч клієнту та готові розглянути різні варіанти обміну та повернення.

Ви маєте право скасувати замовлення в будь-який момент, у тому числі коли товар вже доставлено, проте Ви зобов’язані попередити Продавця про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни за телефоном (063) 322-52-45 або написати на e-mail: admin@balyuk.com.ua

Покупцеві, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час з вини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс, повертаються кошти у сумі вартості товару шляхом перерахування відповідної суми, за вирахуванням суми доставки на банківську або інший рахунок Клієнта, вказаний Клієнтом

Покупець погоджується з тим, що Продавець має право відмовити у прийнятті замовлення з оплатою післяплатою від Покупця, який неодноразово (два і більше разів) скасував замовлення в момент доставки, а також змінював склад замовлення під час доставки та/або вже після здійснення продажу.

В особистому кабінеті Ви маєте можливість відстежити статус, історію Ваших замовлень.

Продавець має право відмовити в прийнятті замовлення з оплатою післяплатою від Покупця, який неодноразово (два і більше разів) скасував замовлення в момент доставки, а також змінював склад замовлення під час доставки та/або вже після здійснення продажу.